Lucrările ședinței se vor desfășura on-line, cu următoarea ORDINE DE ZI:
- Proiect de hotărâre privind darea în administrarea Școlii gimnaziale ”Avram Iancu” Dej, a imobilului Școala gimnazială Nr. 5, proprietatea publică a Municipiului Dej, în care își desfășoară activitatea unitatea de învățământ preuniversitar.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea reprezentanților Consiliului local în Consiliile de administrații ale unităților de învățământ din Municipiul Dej.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea suplimentării valorii totale a investiției: ”Dezvoltarea infrastructurii de transport alternative în Municipiul Dej – punte pietonală și modernizare coridor infrastructură integrate în Ocna Dej” Cod SMIS 123525.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractului de concesiune pentru terenul în suprafață de 132 m.p., situat în Municipiul Dej, Strada Unirii Nr. 1/A (aferent Ap. 1).
- Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractului de concesiune pentru terenul în suprafață de 48 m.p., situat în Municipiul Dej, Strada Unirii, Nr. 1/A (aferent Ap. 2).
- Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractului de concesiune pentru terenul în suprafață de 220 m.p., situat în Municipiul Dej, Strada Unirii Nr. 1/A (aferent Ap. 3).
- Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.D. pe strada Burebista, Nr. 20/B.
- Proiect de hotarâre privind aprobarea indicatorilor tehnico – economici și finanțarea multianuală pentru obiectivul de investiție: ”Amenajare parcare pe Strada Carpați, în Municipiul Dej, județul Cluj”.
- Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.
Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 16 septembrie 2022 și pe suport de hârtie către Comisiile de specialitate și președintele de ședință.